Video's

Personal-Bodytuning: visie & werkwijze

Personal trainingsinstituut met een no-nonsense aanpak waar evidence- & experience-based gewerkt wordt. We werken zowel met topsporters die op het allerhoogste niveau moeten presteren ,alsmede een ieder persoon die er beter uit wil zien, en/of zich vitaler wil voelen.

3 effectieve oefeningen voor ronde, strakke & sterke billen

Onmisbare oefeningen om de billen rond, strak en sterk te krijgen.

1 arm landmine press & progression (resistance band)

De resistance band zorgt voor toenemende spanning tijdens de press. Mocht je moeite hebben met de "lockout" tijdens een press ("strekken"), is dit een aanrader om mee te nemen in je trainingen. De spanning/weerstand van de resistance band is aan het einde van de press namelijk het grootst.

Kettlebell swing progression (resistance band)

Een goede progressie om meer explosiviteit en kracht aan je kb. swing toe te voegen. Deze variant eist meer snelheid (heupactie), spanning (bij zwaai omhoog en teruggaande beweging) en controle over heel de beweging.

De "roll out" regression & progression.

De standaard roll out oefening, een makkelijkere en een moeilijkere versie van deze oefening. Deze oefening is niet alleen voor de buik. Wel wordt het door velen vooral daarvoor toegepast. Je traint tijdens deze oefening echter  heel je romp, de voor- & achterzijde.

Pagina's